Saturday, February 28, 2009

28 Februari: Veilig gearriveerd!


In de luchthaven van Brussel


Hallo alle mensen in Belgie!

Alles op tijd EN vlot verlopen. Het feit dat ik erbij was gaf mama en papa nogal wat voordelen... nergens moesten we wachten, overal mochten ik met mijn wagen voorsteken. In de grote vogel waar ik in moest gaan zitten was iedereen zooo vriendelijk tegen mij, iedereen lachte om mijn - soms acrobatische - toeren.

In Schiphol


In het vliegtuig heb ik wel niet veel geslapen, bijgevolg hebben mama en papa bijna helemaal niet geslapen. Bij de aankomst in Manila ben ik zeer flink geweest (al zeg ik hetzelf...); daarna was ik te moe om te stappen, eten, zelfs lachen ging niet meer... . De koorts (39.6 graden) waarmee ik vertrokken ben hielp daar ook niet bij!!

Lolo, lola, ninang Geli, JM, Tito Danny & Joy hebben me als een echt prinsje onthaald; veel zin had ik er echter niet in (zie hierboven). Ook nicht Mira en haar familie waren hier om mij welkom te heten. Veel zin om met de kindjes te spelen had ik niet... ben zooo moe!! Hopelijk komen ze morgen terug !!!

Thuis in Las Pinas

Ik heb mama & papa horen vertellen dat de fotootjes pas voor morgen zullen zijn; ze zijn dan ook al 32 uur wakker en zullen ook wel moe zijn.

Hopelijk voel ik mij morgen al wat beter!!! Tattaa!!!

Niels

3 comments:

Anonymous said...

It's good to hear that you've arrived safely in Pinas and i hope you'll feel better soon Niels. Enjoy your stay with family and friends there in warm Philippines!

Anonymous said...

Hallo 3 x N,

Blij om te lezen dat jullie veilig en wel geland zijn.
We hopen ook dat Niels snel weer de oude wordt.
Hij is in ieder geval al heel flink geweest in het vliegtuig, van wie zou hij dit hebben?

groetjes vanuit het verre Astana en veel plezier daar.

Sarah, Ben, Noah en Diana

Anonymous said...

Haay ang sarap magtanghalian sa lilom ng silong ng bahay kasama ang buong pamilya habang pinagsasaluhan ang luto ni Nanay :)