Saturday, March 19, 2011

Een bezoekje aan Moemoe


Vandaag hebben wij een bezoekje gedaan bij Moemoe in het Rusthuis in Balen.  En zoals gewoonlijk, wanneer Nico rijdt, zit ik naast hem van voor, Niels in zijn autostoeltje en Nina in de maxicosi (alle twee van achter).  Niels was al een keer bij Moemoe geweest met Opa.  En de andere 3Ns' eerste keer.

"Niels, ken je de weg nog naar de rusthuis van Moemoe?" vroeg ik.  "Ja!" antwoord hij. "Papa, jij kent de weg ook hé?" vroeg Niels aan Nico. En Papa antwoord "Ja" natuurlijk.  "Ja hé" bevestig Niels, "En Mama niet hé, want Mama is nog klein!"

Tja, ze zijn nog klein en ze denken dat ze al zo groot zijn....maar ja ik was zeker zo ook toen ik "klein" was...alléé "heel jong" bedoel ik ;-)

Hier zijn de resultaten van ons bezoek:

Niels, al te groot voor Moemoe hehe
Niels too big to sit on Moemoe's lap

Nina juist wakker
Nina just woke up

Nina begint Moemoe to herkennen
Nina starting to recognize Moemoe

Een gekke bekke trekker!
One crazy kid!

Tot de volgende keer!

Neri

No comments: